میز اداری شامل تمام
موارد ضروری در جهت استفاده از موارد مهم هر سازمان و ارگان می باشد . اما بسیاری
از مدیران برای انتخاب میز اداری خود دچار مشکل می شوند و بسیار وسواسی عمل می
کنند مخصوصا اگر شرکت یا سازمان دارای بخش های مختلفی باشد و مدیر شرکت برای
انتخاب مبلمان اداری شرکت باید نهایت دقت را داشته باشد .
میز اداری خوب باید
علاوه بر قیمت مناسب دارای خصوصیاتی باشد انتخاب درست یک میز اداری که شامل میز
مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی ، میز جلسه و ... می باشد . در واقع میز
اداری باید به نسبت سمت و موقعیت کسی که می خواهد از میز استفاده نماید انتخاب شود
.
انواع
میز اداری محیط آرا
میز مدیریت ، میز معاونت
، میز کارشناسی ، میز اپراتوری و کارمندی ، میز کنفرانس ، میز منشی ، کانتر بانکی
، میز سایتی و کال سنتر ، ویترین و کتابخانه های مدیریت ، کتابخانه اداری و کمدهای بایگانی
کاربرد میزاداری محیط آرا
برای اتاق مدیریت
سایز و رنگ میز مدیریت باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد
. میزهای مدیریت دارای کاربری متفاوتی می باشد و آنهم به این دلیل است که مدیران کارهای
اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت بیشتری را پشت میزهای مدیریتی می
نشینند باید میز و صندلی مدیریتی بسیار راحت باشد .
کاربرد
میز اداری محیط آرا برای اتاق کارمندان
میز کارکنان باید دارای
ویژگی هایی از جمله داشتن کشو جهت نگهداری اسناد و مدارک می باشد . میز کارکنان
باید در هنگام طراحی جایی برای قراردادن کامپیوتر و لپ تاپ داشته باشد .
میز
اداری محیط آرا برای اتاق کنفرانس
اصولا ساخت قیمت
میز کنفرانس برای اتاق کنفرانس باید با توجه به محیط آن شرکت و
اندازه آن اتاق انجام شود .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر