۱۳۹۷ اردیبهشت ۵, چهارشنبه

مبلمان اداری چیست و شامل چه تجهیزاتی می باشد ؟

در هر اداره کارمندان بیش از یک سوم از روز خود را در آنجا میگذارند . مبلمان اداری به عنوان مهم ترین قسمت هر اداره به شماره میرود و کارمندان بیشتر با آن سرو کار دارند.
میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کتابخانه ، پارتیشن ، قفسه و نیز همچنین انواع صندلی و مبلمان راحتی و کلاسیک که به یک اداره و یک شرکت که شامل اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس و اتاق کارکنان و سالن انتظار و ... می باشد نظم میدهد را مبلمان اداری میگویند.
از دیگر انواع مبلمان اداری که در مکان هایی همچون بیمارستان ، آژانس فرودگاه ، ترمینال ، رستوران ، ادارات دولتی ، موسسات آموزشی ، دفاتر کار ، شرکت های خصوصی و ... استفاده می شوند می توان به مواردی چون میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی ، میز کارشناسی ، میز کانتر ، صندلی مدیریت ، صندلی کارمندی ، صندلی کارشناسی ، میز و صندلی کنفرانس ، مبلمان انتظار ، قفسه های بایگانی و ... اشاره کرد.
پارتیشن اداری
به جدا کننده های کاذبی که امروزه نام پارتیشن به خود گرفته اند جهت تقسیم بندی فضاهای داخلی است که به منظور نظم و با پیش بینی صحیح قابلیت تجاری ، طراحی و ساخته می شود پارتیشن اداری گفته می شود.
تجهیزات اداری
به کلیه امکانات و تجهیزاتی که به طور معمول در ادارات و دفاتر کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرند گفته می شود.
مبلمان اداری محیط آرا با بهره گیری از پشتوانه سخت افزاری قدرتمند  (ماشین آلات صنعتی پیشرفته در زمینه چوب و فلز ) در بخش تولید و همچنین استفاده از تکنولوژی نوین صنعت چوب ایتالیا در موارد اولیه و بهره گیری از نرم افزارهای اختصاصی و سیستم های گردش اطلاعاتی در بخش خدمات طراحی ، کنترل گردش سفارشات ، اتوماسیون اداری ، نمونه های دیگری از ویژگی های خاص درون سازمانی این شرکت می باشند. جهت اطلاع از قیمت مبلمان اداری شرکت محیط آرا به سایت www.mohitara.com مراجعه نمایید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر