۱۳۹۷ خرداد ۲۲, سه‌شنبه

7 دلیل برای اینکه مبلمان اداری بزرگ باعث افزایش بهره وری کارکنان شما شود؟

7 دلیل برای اینکه مبلمان اداری بزرگ باعث افزایش بهره وری کارکنان شما شود؟
 به طور خاص با اشاره به محل کار، هر قسمت از مبلمان، نقش مهمی در افزایش بهره وری و همچنین قابلیت بالایی دارد و همچینین بالقوه. با افزودن مبلمان عالی اداری . شما توانایی بهره وری خود را به سطح کاملا جدیدی خواهید برد . این دلیل آن است که تقریبا تمام فضاهای اداری در جهان، ظهور مبلمان قدیمی و خسته کننده خود را از طریق شیک و همچنین مبلمان جدید در دفاتر خود. در اینجا چندین راه وجود دارد که مبلمان اداری عالی ممکن است بهره وری شما را در محل کار افزایش دهد
مبلمان خسته کننده شما را تنبل خواهد کرد
مبلمان اداری که خسته کننده است نه تنها باعث می شود شما تنبل، در عین حال آن را علاوه بر شما باعث تحریک و غیره توسط کوه های کار بر روی میز خود را. با مبلمان خسته کننده احاطه شده، افراد اغلب علاقه به کار را از دست می دهند و به میزان زیادی بهره وری فرد را تحت تأثیر قرار می دهند. علاوه بر این اگر کسی در طول این 7 تا 8 ساعت بحرانی از توانایی کار درست کار نداشته باشد، به احتمال زیاد وی از بهره وری در خانه و همچنین مکانهای اجتماعی اضافی برخوردار نیست.
رنگ های پر جنب و جوش باعث شور و شوق می شوند
بسیاری از دفاتر انتخاب مبلمان را در رنگ های روشن. این به دلیل آن است که رنگهای روشن و خنک در بالا بردن خلق و خوی فرد کمک می کنند. این یک راه خوب برای کاهش استرس و همچنین افزایش بهره وری است.
پاکیزگی نیز مهم است
نه فقط مبلمان بزرگ، بلکه پاکیزگی نیز مسئولیت ارائه زندگی شما را به آرامش و پوزیتیویسم بسیار مورد نیاز است. یک دفتر غیرمتعارف، کارگران شور و شوق و اشتیاق را به درستی کار می کند. از سوی دیگر، اداره تمیز و منظم، کارکنان راحت را حفظ می کند و توانایی تولید هر کار دیگری را دارند که کارایی بیشتری دارند.
اقلام نگهدارید
یک نکته حیاتی اضافی شامل نگه داشتن چیزها در محل و همچنین نگهداری آنها از دست است. اگر موارد خاصی نظیر چاپگر یا هر وسیله جانبی اضافی دیگری وجود دارد که شما به طور مرتب نیاز دارید، این موارد را در یک محل نگهداری کنید تا بتوانید به آسانی دسترسی پیدا کنید. اغلب کارگران کار خود را از کار انداخته اند، زیرا آنها نیاز به بلند شدن دارند و برای تکمیل کار به محل اضافی می روند. نگه داشتن وسایل مورد نیاز فقط سرعت کار را افزایش می دهد، بلکه این نیز باعث می شود که شما کارآیی بیشتری داشته باشید.
دفتر را تقسیم کنید
فضای اداری را در دو منطقه مختلف تقسیم کنید این یک بخش شخصی و حرفه ای است. ممکن است اولویت اول را به کار خود اختصاص دهید و دیگران بتوانند در ساعات آزاد خود استفاده کنند. به این ترتیب شما می توانید دو محیط مختلف در همان دفتر را جمع آوری کنید. این توازن بین زندگی حرفه ای و خصوصی شما را به خطر می اندازد؛ بنابراین، شما را بیشتر سازنده می سازد.
میزهای ایستاده باعث سلامتی شما می شوند
با توجه به کاهش احتمال ابتلا به دیابت، چاقی، سرطان و بیماری های قلبی عروقی، مطالعه های مختلفی، ارتباط شدید بین مقدار زمانی که یک فرد صرف نشستن و احتمال شکستن آن در یک دوره زمانی خاص پیدا می کند، پیدا کرده است. به عنوان مثال، یک مطالعه در استرالیا 2010، کشف کرد که برای هر ساعت اضافی مشارکت کنندگان روزانه نشسته اند خطر کلی مرگ در طی دوره مطالعه (7 سال) 11٪ افزایش یافته است. یک مطالعه سال 2012 کشف کرد که اگر فرد معمولی در آمریکا زمان خود را به 3 ساعت در روز کاهش دهد، امید به زندگی می تواند باشد
نور روز نور
همانطور که در مقایسه با کارکنان در دفاتر که ویندوز ندارند، کسانی که دارای پنجره هایی در محل کار هستند، 173 درصد بیشتر در معرض نور سفید در طول ساعات کاری به دست می آورند و یک میانگین 46 دقیقه بیشتر در شب می خوابند. کارکنانی که پنجره ها را ندیده اند، نمرات خود را نسبت به همتایان خود کاهش داده اند، از اقدامات کیفی مرتبط با سلامتی و مشکلات جسمی. همچنین، در نتیجه اقدامات رفع خواب کم، کیفیت خواب، اختلال عملکرد روزانه و اختلالات خواب، نتایج آنها ضعیفتر بود. به گفته ایوی چوانگ، مطالعه ی همکار نویسنده و نامزد دکترای علوم اعصاب دانشگاه نورث وسترن، میزان تاثیر نور روز بر روی کارکنان اداری تاثیر گذار است. او اضافه می کند که کیفیت زندگی افراد کارکنان دفتر روزمره و ممکن است از طریق تأکید بر نوردهی، و همچنین سطوح روشنایی در دفاتر فعلی و در طراحی دفاتر آینده بهبود یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر