۱۳۹۷ اسفند ۱۴, سه‌شنبه

مبلمان های اداری محیط آرا با محصولات متنوع و قیمت متناسب

محیط آرا ارائه دهنده  انواع مبلمان اداری ، میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارشناسی ، پارتیشن اداری ، فایلینگ اداری و ... می باشد . محصولات مبلمان اداری محیط آرا بسیار متنوع می باشد و در رنگ و طرح متفاوت می باشد.
میزهای کارشناسی
میز کارشناسی وودآل تیپ 3215
اندازه‌ها:  (1500~2000)L x (650~900)W x 750H mm
کاربرد:  مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی
قیمت انواع میز کارشناسی وودآل تیپ 3215 با طرح ها و رنگ ها مختلف با محیط آرا
ویژگی‌ها:  دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای جای کیس رایانه با امکان دسترسی آسان به پشت کیس و محل مناسب جابه جایی هوا با یک کشو در قسمت بالائی، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز


میز کارشناسی متاوود تیپ 3323
اندازه‌ها:  (1250~1800)L x (1400~1600)W x 750H mm
میز کارشناسی متاوود تیپ 3323 محیط آرا با کاربرد و ویژگی هایی چون
کاربرد:  مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی
ویژگی‌ها:  دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای پایه فلزی با استحکام بالا و آ‌بکاری کروم، امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

انواع میز اداری محیط آرا شامل چه مواردی می باشد ؟
میز اداری شامل تمام موارد ضروری در جهت استفاده از موارد مهم هر سازمان و ارگان می باشد . اما بسیاری از مدیران برای انتخاب میز اداری خود دچار مشکل می شوند و بسیار وسواسی عمل می کنند مخصوصا اگر شرکت یا سازمان دارای بخش های مختلفی باشد و مدیر شرکت برای انتخاب مبلمان اداری شرکت باید نهایت دقت را داشته باشد .
میز اداری خوب باید علاوه بر قیمت مناسب دارای خصوصیاتی باشد انتخاب درست یک میز اداری که شامل میز مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی ، میز جلسه و ... می باشد . در واقع میز اداری باید به نسبت سمت و موقعیت کسی که می خواهد از میز استفاده نماید انتخاب شود .
انواع میز اداری محیط آرا
میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارشناسی ، میز اپراتوری و کارمندی ، میز کنفرانس ، میز منشی ، کانتر بانکی ، میز سایتی و کال سنتر ، ویترین و کتابخانه های مدیریت ، کتابخانه اداری لگانو تیپ 6044 و کمدهای بایگانی
کاربرد میزاداری محیط آرا برای اتاق مدیریت
سایز و رنگ میز مدیریت آیفل تیپ 2082 باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد . میزهای مدیریت دارای کاربری متفاوتی می باشد و آنهم به این دلیل است که مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت بیشتری را پشت میزهای مدیریتی می نشینند باید میز و صندلی مدیریتی بسیار راحت باشد .

کاربرد میز اداری محیط آرا برای اتاق کارمندان
میز کارکنان باید دارای ویژگی هایی از جمله داشتن کشو جهت نگهداری اسناد و مدارک می باشد . میز کارکنان باید در هنگام طراحی جایی برای قراردادن کامپیوتر و لپ تاپ داشته باشد .
میز اداری محیط آرا برای اتاق کنفرانس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر