۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

ارگونومی میز اداری

ممکن است کلمه (ارگونومی) زیاد به گوشتان خورده باشد. در واقع این کلمه به یک جریان درحال رشد در دفاتر و محلهای کار برمی گردد.
چه شما در یک شرکت بزرگ کار کنید و چه در دفتر کار خانگی خودتان، داشتن میز مدیریت و تجهیزات اداری ارگونومیک می تواند به افزایش بهرهوری و کاهش درد شما کمک کند.
فایلینگ اداری و مبلمان ارگونومیک در پاسخ به مشکالت کارمندانی که در اثر ساعت های طوالنی کار پشت میز دچار مشکل می شدند، بوجود آمد. با افزایش استفاده از کامپیوتر، ما اغلب خودمان را در حالت نشسته طی ساعت های طولانی می بینیم.
گرچه این ایده عمومی وجود دارد که با تکنولوژی همیشه بهرهوری بالاتر است، اما قضیه همیشه هم به این صورت نیست. اگر در یک محیط ناخوشایند کار کنیم، کارآیی ما از آنچه می خواهیم، پائینتر خواهد بود. در اثر ساعت های طولانی نشستن و فعالیت بدنی کمتر، جسم ما خسته می شود و از آنچه دوست داریم زودتر فرسوده می شود.اصطلاح «آرگونومی» به طراحی تجهیزات باز می گردد. این طراحی در تلاش است که بهرهوری و آسایش را بالا برده و درد و خستگی را کاهش دهد. کیبورد و صندلی های ارگونومیک دو نمونه از وسایل ارگونومیک هستند.
03
اهمیت مبلمان ارگونومیک
بدن ما در صورت باقی ماندن طولانی در یک حالت ممکن است دچار درد شود. یک آسیب دیدگی رایج میان کارمندان اداری ،درد پشت در ناحیه کمر است. یافتن یک صندلی کامپیوتر مناسب که به کاهش و پیشگیری از درد کمک می کند، در محیط های کار امروزی به یک ضرورت تبدیل شده است. در محیط های کاری امروزی باید این نکته مد نظر قرار گرفته شود.
04
برای اطلاعات بیشتر از قیمت میز مدیریت و قیمت مبلمان اداری و قیمت میز اداری به وبسایت رسمی محیط آرا مراجعه کنید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر