۱۳۹۵ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

پکیج تور های ارزان الماس نشان

پکیج تور های ارزان الماس نشان

آفر ویژه تور ارزان بالی (جزیره خدایان)

آژانس مسافرتی الماس نشان مجری تخصصی تور بالی کشور اندونزی با ارائه پکیج های پیشنهادی لوکس و ارزان قیمت لحظه آخری تور بالی شما گردشگران عزیز را به دیدن از بالی جزیره خدایان دعوت مینماید.

تور مسافرتی بالی :


 بالی یکی از جزایر کشور اندونزی می باشد که امروزه از مهم ترین مراکز گردشگری جهان است. تور بالی یکی از پرطرفدارترین تورهای قاره آسیا و بلکه جهان است.
جزیره بالی با داشتن چشم اندازهای بسیار زیبا و وصف نشدنی، سواحل زیبا و تمیز و همچنین جنگل های سرسبز به مقصدی برای توریست ها تبدیل شده است.

آب و هوای بالی :

آب و هوای جزیره بالی و در کل کشور اندونزی گرم و استوایی است و همچنین این جزیره از لحاظ جغرافیایی نزدیک به سواحل شمال استرالیا و از طرفی هم در مرز دو اقیانوس بزرگ آرام و هند می باشد.

شما با انتخاب تور بالی و سفر به بالی می توانید علاوه بر استفاده از امکانات توریستی و تفریحی متنوع بالی مانند: فیل سواری، دیدار از معابد دیدنی مردم این جزیره و همچنین گردش در شهرها و روستاهای آنجا لذت ببرید و عکس های بیاد ماندنی از خود و همراهانتان بیاندازید.

به شما توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه زودتر جهت رزرو تور ارزان بالی،پرواز بالی و دیدن جاذبه های بالی، این جزیره شگفت انگیز شرق آسیا اقدام کنید.

قیمت تور لوکس و ارزان بالی :

قیمت تور های مسافرتی مانند تور بالی با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بالی میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور بالی ویژه زمستان 95 و نوروز 96 و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور بالی لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الماس نشان تماس حاصل فرمایید.

اگر قصد رزرو تور بالی زمستان 95 ، تور لوکس بالی ، تور بالی نوروز 96 ، تور لاکچری بالی، تور لحظه آخری بالی، تور ارزان بالی، قیمت توربالی را دارید و یا می خواهید بدانید بالی کجاست با ما همراه باشید.
_____________________________________________

پکیج ارزان قیمت تور سوچی روسیه

تور سوچی:
اگر قصد رزرو تور سوچی زمستان 95 ، تور لوکس سوچی ، تور سوچی نوروز 96 ، تور لاکچری سوچی، تور ارزان سوچی، قیمت تورلحظه آخری سوچی، را دارید، این مقاله را مطالعه بفرمایید.
سوچی گرم ترین شهر روسیه و در جنوب غربی این کشور در ناحیه کراسنودار واقع شده. این شهر یک شهر بندری در کنار دریای سیاه است.
در سالهای گذشته سوچی رشد وتوسعه زیادی پیدا کرده و با داشتن هتل های مناسب، سواحلی زیبا و جاذبه های توریستی مانند: پارک آبی، ارکستر سمفونی سوچی، پارک های زیبا و امکان غواصی در دریا، تئاتر شهر و ... موجب جذب بسیاری از گردشگران به این شهر بخصوص در فصل گرم تابستان می شود.

سوچی در سال 2014 میلادی میزبان رقابت های المپیک زمستانی بوده و از آن زمان تور ارزان سوچی نزد توریست ها اهمیت پیدا کرده است. قیمت تور سوچی در مقایسه با بسیاری از شهرهای مشابه مناسبو در مواردی بهتر است.
جهت رزرو تور سوچی و سفر به این شهر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

_____________________________________________

آفر ویژه تور کوش آداسی

آژانس مسافرتی الماس نشان مجری تخصصی تور کوش آداسی با ارائه پکیج های پیشنهادی لوکس و ارزان قیمت لحظه آخری تور کوش آداسی شما گردشگران عزیز را به دیدن از کوش آداسی دعوت مینماید.

کوش آداسی کجاست؟!

کوش آداسی یکی از شهرهای زیبای ساحلی در غرب ترکیه است و در کنار دریای اژه قرار دارد.  نام این شهر به معنای "جزیره پرنده" می باشد. کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر، بخصوص در اواخر بهار و تابستان به مقصد آنجا برگزار می شود. جزیره یونانی ساموس نیز در نزدیکی این شهر قرار گرفته و هر روز مسافران زیادی از کوش آداسی به آنجا سفر می کنند.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی:

کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر - بخصوص در اواخر بهار و تابستان به مقصد آنجا برگزار می شود. اگرچه بهترین زمان دیدن از کوش آداسی و انتخاب تور کوش آداسی در ماههای میلادی می و اکتبر میباشد یعنی اردیبهشت و مهر ماه.

آب و هوای کوش آداسی:

آب و هوای کوش آداسی با توجه به موقعیت این شهر در کنار دریای اژه مدیترانه ای است و تابستان های گرم و زمستانهای بارانی و خنک دارد.

قیمت تور کوش آداسی :

قیمت تور های مسافرتی مانند تور کوش آداسی با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به کوش آداسی میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور کوش آداسی ویژه زمستان 95 و نوروز 96 و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور کوش آداسی لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الماس نشان تماس حاصل فرمایید.

هتلهای لوکس و جاذبه های دیدنی کوش آداسی:

اگر هنگام اقامت در کوش آداسی، می خواهید از اوقات تان بهترین استفاده را ببیرید، می توانید علاوه بر سرگرم شدن و استفاده از امکانات هتل ، از جاذبه های دیدنی این شهر مانند: پلاژهای آب گرم کوش آداسی،غار کاراجا، پارک ملی دلتای آیدین،مسجد کالچی، روستای کیرازلی، پارک های آبی ،غار سیر تلانینی و ... نیز دیدار کنید. 

اگر قصد رزرو تور کوش آداسی زمستان 95 ، تور لوکس کوش آداسی ، تور کوش آداسی نوروز 96 ، تور لاکچری کوش آداسی، تور لحظه آخری کوش آداسی، تور ارزان کوش آداسی، قیمت تور کوش آداسی را دارید با ما همراه باشید
جهت رزرو تور کوش آداسی و استفاده از آفرهای ویژه ما لطفا با همکاران ما تماس بگیرید. 
_____________________________________________

پکیج ارزان قیمت بلغارستان

آژانس مسافرتی الماس نشان مجری تخصصی تور بلغارستان با ارائه پکیج های پیشنهادی لوکس و ارزان قیمت لحظه آخری تور بلغارستان شما گردشگران عزیز را به دیدن از بلغارستان دعوت مینماید.

چرا بلغارستان؟


بلغارستان یکی از کشورهای بالکان و جنوب شرقی اروپاست. بلغارستان با داشتن تاریخی کهن و آثار باستانی متعدد، جاهای دیدنی از جمله سواحل زیبای دریای سیاه و همچنین با دارا بودن آب و هوایی خوب و جنگل هایی زیبا و سرسبز، می تواند میزبان شما عزیزانی باشد که بدنبال سفر و بازدید از یک کشور اروپایی هستید. پایتخت بلغارستان شهر صوفیه است. با انتخاب تور بلغارستان و سفر به این کشور و دیدار از جاذبه های گردشگری و توریستی بلغارستان، می توانید یک سفر بی نظیر و استثنایی را برای خود رقم بزنید. بخصوص اگر قصد اقامت در شهر ساحلی وارنا را دارید.
نکته جالب در مورد تور وارنا این است که این شهر دارای صدها هتل و همچنین تفریحات و ورزش های مختلف آبی است و بسیاری از مسافران و توریست های اروپایی و حتی آسیایی جهت گذراندن تعطیلات تابستانی خود با انتخاب تور بلغارستان به آنجا سفر می کنند.

آب و هوای بلغارستان :

آب و هوای بلغارستان مانند دیگر کشورهای حوزه بالکان در جنوب مدیترانه ای است. بلغارستان دارای تابستان هایی گرم با احتمال بارش باران است و جنوب این کشور آب و هوایی مدیترانه ای دارد. بهترین زمان برای بازدید به سلائق شخصی افراد برمیگردد اما اگر به دنبال روزهای بلند و آفتابی هستید اواسط ژوئن تا سپتامبر زمان مناسبی برای انتخاب تور بلغارستان است و اگر به دنبال هوایی زمستانی هستید در زمستان ها هوا سرد و در کوهستان امکان بارش برف وجود دارد، بنابر این  ژانویه بهترین زمان برای اسکی و انتخاب تور بلغارستان است. در بهار و پاییز هم امکان بارش باران وجود دارد.

قیمت تور بلغارستان :

قیمت تور های مسافرتی مانند تور بلغارستان با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بلغارستان میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور بلغارستان ویژه زمستان 95 و نوروز 96 و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور بلغارستان لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الماس نشان تماس حاصل فرمایید.
خوشبختانه در سالهای اخیر دریافت ویزای بلغارستان برای هموطنانمان آسان تر شده و اکنون با خیال راحت می توانید جهت رزرو تور ارزان بلغارستان و استفاده از آفر ویژه تور بلغارستان از طریق آژانس الماس نشان اقدام بفرمایید.
شما هموطنان عزیز جهت اطلاع از جدیدترین قیمت های تور بلغارستان می توانید با آژانس مسافرتی الماس نشان تماس بگیرید.
اگر قصد رزرو تور بلغارستان زمستان 95 ، تور لوکس بلغارستان ، تور بلغارستان نوروز 96 ، تور لاکچری بلغارستان، تور لحظه آخری بلغارستان، تور ارزان بلغارستان، قیمت تور بلغارستان را دارید با ما همراه باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر