۱۳۹۷ دی ۹, یکشنبه

پودر سخت کننده بتن MTOTOP 900 به صورت خشکه باشی بر روی سطوح تازه بتنی چه تاثیری دارد ؟

محصولی آماده برای استفاده متشکل از سنگدانه های مصنوعی معدنی MTOTOP 900 و سیمانی می باشد که به صورت خشکه پاشی بر روی سطوح تازه بتنی اجرا می شود.حفاظتی مداوم در برابر استفاده های متوالی، ضربه و سایش را برای پودر خشکه پاشی سطح بتنی ایجاد می کند. همچنین مقاومتی بالا در برابر مواد شیمیایی صنعتی، چربی ها، روغن صنعتی، مواد شوینده و مایعات هیدرولیکی که در صنایع هوایی یافت می شوند از خود نشان می دهد.

کاربرد های سخت کننده بتن MTOTOP 900
1. کارگاه ها، نیروگاه ها، گاراژ ها، پارکینگ ها، انبار ها، نواحی بارگیری، کارخانه ها، کارگاه های کشتی سازی، آشیانه های هواپیما، پارکینگ های طبقاتی، کارواش ها، محل نشست هلیکوپتر ها
عمل آوری را می توان با پوشاندن سطح توسط ورق های پلاستیکی و یا با استفاده از مواد عمل آوری انجام داد. استفاده از mtocure به مقدار یک لیتر در 5 متر مربع پیشنهاد می شود. توصیه های بیشتر را در مورد مواد عمل آوری از کارشناسان کلینیک بتن بدست آورید چرا که انتخاب مواد با توجه به کار های احتمالی بعدی بر روی سطح می توانند متغیر باشند.
بتن نباید جداشدگی و یا آب انداختگی داشته باشد و همچنین نباید بیشتر از 3 درصد در آن هوا موجود باشد. وقتی این محصول را بر روی بتنی دارای ژل میکروسیلیس اجرا می کنیم به زمان اجرا باید دقت حاصل نمود. برای کارایی هر چه بهتر استفاده از افزودنی های کاهنده آب مانند mtoplase یا mtocrete در بتن پیشنهاد می گردد.
لایه های بتنی که بر روی آن ها MTOTOP 900 اجرا می شود باید حداقل ضخامت 75 میلیمتر را داشته باشند. بعد از بتن ریزی، سطح بتن را با استفاده از شمشه باید تراز کرد و سپس آن را ویبره نمود.
سطح بتن را توسط ماله چوبی تراز کنید به گونه ای که از صیقلی شدن زیاد پرهیز گردد. آب انداختگی سطح را برطرف کنید.(از اسفنج استفاده نکنید) MTOTOP 900 را در کناره های قطعات اجرایی (همان جایی که درز های اجرایی و انبساطی یافت می شوند) به پهنای تقریبا 80 میلیمتر بپاشید. با استفاده از ماله چوبی آن ها را در سطح پهن کنید.
MTOTOP 900 را به صورت ایده آل به سطحی می زنند که نه زیاد خشک و نه زیاد مرطوب باشد. دمای محیط عامل اصلی تعیین کننده این زمان است. به طور معمول در دماهای 35 تا 45 درجه سانتیگراد زمان 30 تا 40 دقیقه پس از بتن ریزی پیشنهاد می شود. این مدت در دمای کمتر از 35 درجه سانتیگراد طولانی تر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر